جمعه , ژانویه 18 2019
خانه / مشاوره روانشناسی / چگونه با برادر خود رفتار کنیم

چگونه با برادر خود رفتار کنیم

چگونه با برادر خود رفتار کنیم

چگونه با برادر خود رفتار کنیم و اینکه شما نمیتوانید خانواده خود را انتخاب کنید، به این معنی که شما ممکن است با اعضای خانواده دشوار ناراحت نشوید که شما مجبور نیستید با آنها برخورد کنید. اگر چنین است، می خواهید بدانید چگونه با آنها ارتباط برقرار کنید و در این فرایند دیوانه نشوید. با آرامش و مهربان بودن با خویشاوندان دشواری خود مقابله کنید. سپس، دنبال راهکارهایی برای ایجاد تعامل با آنها لذت بخش تر است. همچنین، هنگامی که برای نجات عقلانیت شما ضروری است، می تواند از شما فاصله بگیرد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره خانواده از سراسر کشور با شماره

43 52 907 909

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

روش
1
مشکلات کار کردن
آرام باش بستگان می توانند مهارت ویژه ای برای گرفتن پوست شما داشته باشند. با این حال، اگر اجازه بدهید، ممکن است منفجر شود و همه چیز بدتر شود. هنگامی که مشکلات بوجود می آیند، احساسات خود را کنترل می کنید. یاد بگیرید چگونه به رسمیت شناختن زمانی که شما تبدیل شدن به عصبانی و یا بی تاب است. هنگامی که شما شروع به حرکت می کنید، قدم زدن برای دریافت هوای تازه، شمارش تا 100، و یا تمرین تنفس عمیق.
با استفاده از اظهارات “من” خودت قاطع باش. اگر شما یک عضو خانواده دشوار داشته باشید، برای جلوگیری از رانندگی، از خودتان اطاعت کنید. بگو چه چیزی شما را باید به عنوان چند کلمه که ممکن است بگویید. از اظهارات “من” که به شما اجازه می دهد مالکیت احساسات خود را بپذیرید و از آنچه که شما نیاز دارید بدون اینکه باعث دفاع در شخص دیگری شوید، بپرسید.
به عنوان مثال، شما ممکن است بگوئید: “من از زمانی که برای من صحبت می کنید قدردانی نمی کنم. آیا می توانید به من اجازه دهید به خودم پاسخ دهم؟ ”
مقاومت در برابر گناه سفر گناهکار اغلب توسط اعضای دشوار خانواده کار می کند. تلاش برای تصمیم گیری های شما با احساس گناه شما، یک نوع سوء رفتار عاطفی است. شما مجبور نیستید به تله بازی کنید.
بیایید بگوئیم که عمه شما گناهکار است – به شما می گوید: “خب، من تمام این راه را گذرانده ام. من فکر کردم همه شما حداقل اجازه دهید من را انتخاب کنید منو برای این رویداد. “شما ممکن است با پاسخ گفت:” عمه مارگارت، لطفا سعی نکنید گناه – سفر من. ما به شما اجازه می دهیم که دسر و یکی از غذاها را انتخاب کنید. ما در بقیه منو به عنوان یک گروه رای می دهیم.

چگونه با برادر کوچکمان رفتار کنیم

گوش دادن به آنچه آنها باید بگویند. آیا شما گوش کرده اید، واقعا گوش دادید، به چه چیزی باید اعضای دشوار خانواده خود بگویید؟ گاهی اوقات، همه مردم می خواهند شنیده شوند. به علاوه، شانس کمی از آنچه که فرد می گوید درست است. به طور فعال گوش دادن به آنچه که می گویند ممکن است به آنها کمک کند احساسات را تایید و ممکن است شما را قادر به کار از طریق سوء تفاهم.
اگر اعضای خانواده تان شهرت دشواری داشته باشند، ممکن است مشکلی با آنها نداشته باشید. زمان را بشنوید تا آنها را بشنوند فکر کنید که از کجا می آیند و یا برخی از جنبه های بیانیه آنها درست است.
آزادی کامل را در 1 منطقه به آنها بدهید. بعضی از بستگان وضعیت را پیچیده تر می کنند، زیرا به شدت مایل به احساس درگیر شدن هستند. اجازه دهید اعضای دشوار خود را به کار که در آن کنترل کامل داشته باشند. دادن آنها به هدف ممکن است آنها را مشغول و از موهای خود را.
به عنوان مثال، اگر پسرعمو پشت سر شما ایستاد و زمانی که دیگران پخت و پز می کنند، شکایت کنید، از آنها بخواهید که جدول را تنظیم کرده و محل نشست را مرتب کنید.

روش
2
بهبود تعاملات با آنها
سعی کنید آنها را تغییر دهید این یک واقعیت سخت است، اما شما باید نسبت به نسل دشوار خود را پذیرفت. این بدان معنی است که از فانتزی که هر روز آنها را نشان می دهد و یک نسیم کامل برای مقابله با.
قبول کنید که چه کسی هستند و مشکلی که با آنها مواجه می شوید. شما می توانید این کار را با تمرین همدلی برای فرد انجام دهید. از قضاوت ها رد شوید و احترام کنید که آنها به عنوان یک فرد هستند، حتی اگر شما دقیقا با آن موافقت نکنید.
شما ممکن است متوجه شوید که وقتی یاد می گیرید که آنها را بپذیرید، برخورد با آنها چنین چالشی به نظر نمی رسد.
جستجو برای کیفیت مثبت آنها. بستگان دشوار رپ را بد می کنند. آنها نشان می دهند و همه شروع به ناله و نگرانی در مورد صفات منفی خود می کنند. اگر شما فقط بر روی ویژگی های بد تمرکز می کنید، به خوبی از دست خواهید رفت. حتی بدترین اعضای خانواده یک طرفه خوب دارند. سعی کنید آن را پیدا کنید
به عنوان مثال، عمو چارلی، جادوگر شما، یک همسر شیرین و عسل دارد؟ اگر او را انتخاب کرد، باید چیزی در مورد او خوب باشد. شاید یک نقطه نرم در جایی زیر سطح وجود دارد. صرف زمان بیشتری با او ممکن است به شما کمک کند که آن را ببینید.
برنامه ای برای تعامل دلپذیر داشته باشید. شما می توانید با تنظیم یک قصد ارتباط برقرار کنید. قبل از اینکه به خاطر آنها باشید، به خودتان بگویید که متعهد به یک تعامل آسان و دلپذیر هستید. با این کار، مغز شما فقط می تواند راه هایی را که واقعا اتفاق می افتد فکر کند.
به عنوان مثال به خودتان بگویید، “امروز با قوانین من ناهار رضایت خواهم داشت.”
سپس، برخی از روش های طوفان آمیز را می توانید اطمینان حاصل کنید که این یک جلسه رضایت بخش است. شاید شما می توانید از چند موضوع بی طرف برای گفتگو فکر کنید یا با تأیید مثبت تکرار کنید که اگر همه چیز به سمت چپ حرکت کند.

مشاوره خانوادگی تلفنی رایگان مشاوره خانواده آنلاین رایگان

قبل از مراقبت از خود مراقبت کنید اعضای خانواده دشوار می توانند به طور باور نکردنی تخلیه شوند. آنها ممکن است انرژی زیادی را به شما بدهند که کمی کمرنگ شده اید تا برای خودتان مراقبت کنید. با در نظر گرفتن نیازهای خود قبل از تعامل با آنها، این مشکل را کنار بگذارید.
به عنوان مثال، اگر به دلیل تعطیلات آخر هفته با خانواده باشید، قبل از ترک، یک روز آرامش بخواهید. اطمینان حاصل کنید که شما وعده های غذایی مغذی می دهید و همچنین مقدار زیادی استراحت می دهید.
اگر می توانید وقت خود را برای مراقبت از خود بگذارید، همچنین می توانید وقت خود را صرف کنید. به عنوان مثال، اگر از یک هفته به خانواده خود می روید، برنامه را در یک سفر آرام به صورت خود تنظیم کنید. حتی خودتان را برای پیاده روی کوتاه مدت در اطراف محله می توانید به شما کمک کند تا آرام شوید و سرتان را روشن کنید.
روش
3
گرفتن برخی از فاصله
مرزهای خود را اجرا کنید. هنگامی که فشار می آید به حرکت، شما باید برای خودتان نگاه کنید. اگر یک نسل دشوار برای رسیدگی به شما زیاد شود، مرزهای شخصی خود را اعمال کنید . مرزها محدودیت هایی هستند که با دیگران تنظیم می کنید تا از سلامت و رفاه خود محافظت کنید. اجازه دهید نسل شما بدانند که آنها این مرزها را نقض می کنند و شما به فضا نیاز دارید.
به عنوان مثال، چیزی شبیه به آن بنویسید: “عمو رالف، لطفا قبل از اینکه شما را برای بازدید بازدید کنید، با من تماس بگیرید. من عاشق دیدن شما هستم، اما همیشه زمان خوبی برای حضور مهمانان نیست، و من نیاز به اطلاع قبلی دارم. ”
از حق خودت دفاع کن. اگر خویشاوندان دشوار شما همچنان مرزهای خود را نقض کنند، باید خود را متقاعد کنید. بسته به مرزهای شما، ممکن است تصمیم بگیرید که در نهایت برای خودتان صحبت کنید و محدودیت های خود را به یک عضو خانواده دشوار ارجاع دهید.
به عنوان مثال، شاید یکی از اعضای خانواده شما بیش از حد خواستار شما باشد. شما ممکن است بگویید، “عمه لیزا، من بهترین کار را انجام می دهم. من واقعا به شما نیاز دارم که عقب نشینی کنم و اجازه دهم این کار را انجام دهم. استفاده از Micromanaging تنها برای ما هر دو بدتر می شود.”
از گذراندن وقت با خانواده لذت ببرید. اگر بستگان شما تحت پوست شما قرار بگیرند، ممکن است تصميم بگيريد چند روز طول بکشد تا سرتان را پاک کنيد. این کاملا قابل قبول است اگر آن چیزی است که شما باید انجام دهید برای مدیریت استرس یا به حداقل رساندن درگیری.
اجازه دهید خانواده خود را با گفتن چیزی مانند “این همه برای من کمی تبدیل شدن به یک مقدار برای من خواهد بود. من نیاز به یک شکستن. من به عقب رفتن به شهر برای آخر هفته برای پاک کردن سر من.”
برخی از متحدان خود را در خانواده دریافت کنید. اگر تنها در برخورد با یک نسل دشوار احساس تنهایی می کنید، ممکن است به دیگران در خانواده کمک کنید. با تشکیل اتحاد ها، می توانید ایده ها را از یکدیگر جدا کنید و راه های موثرتری برای مقابله با مشکلات پیدا کنید. به علاوه، اگر شخص دیگری احساس می کند که احساس می کنید، احساس تنهایی نمی کنید.
به عنوان مثال، با خواهر و برادر خود صحبت کنید با گفتن “من قصد دارم به برخی از حمایت در برخورد با کوزین هریت این آخر هفته. آیا ذهن شما به عنوان پشتیبان من خدمت می کند؟ ”
برای حمایت از افراد بیگانه هیچ کس نمی تواند اختلال در یک خانواده مانند اعضای آن را درک کند. گاهی اوقات به خارج از خانواده کمک می کند تا از سرخوردگی خود سر در بیاورد و یا به سادگی ذهن شما را از بین ببرد. افراد بیرون از خانواده نیز ممکن است در مورد وضعیت بیشتر باشند. هنگامی که شما نیاز به فشردن دکمه را بر روی نزدیکترین دوستان خود قرار دهید.
از بهترین دوست خود بپرسید که برای میان وعده های خانوادگی خود به نوشیدنی بروید. شما مشتاقانه فرار خواهید کرد و کسی را برای گفتگو بی طرف کنید.
اگر شما نیاز دارید، روابط را قطع کنید اگر اعضای خانواده دشوار از سلامت روانی و رفاه خود تهدید کنند، ممکن است انتخاب دیگری برای آنها نداشته باشید اما با آنها ارتباط برقرار کنید. صرف وقت بیش از حد در مورد اعضای خانواده خود و یا تلاش برای حل مشکلات خود می تواند زندگی شما را مصرف کند.
شما ممکن است به طور کامل با افراد دشوار روابط خود را کاهش دهید یا ممکن است به سادگی انتخاب کنید که دیگر اجازه ندهید خود را در هرج و مرج ایجاد کنید.
به عنوان مثال، اگر شما عضو خانواده ای هستید که معتاد به مواد مخدر است و از کمک به شما امتناع می کند، ممکن است بگوئید “من متاسفم، اما باید برای خود و خانواده ام فاصله زیادی بگیرم. من فرزندانم را نمی خواهم در این محیط. ”
انتخاب کنید که چه جنبه ای از “شکستن روابط” بهترین شرایط را برای شما مناسب می داند و آرزوهای خود را برای همه درگیر می کند.
لزوما مجبور نیستید دائما قطع شود. گاهی اوقات شما فقط نیاز به زمان و فاصله کمی برای به دست آوردن تعادل در رابطه.

درباره ی مشاوران مالیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس فقط از طریق تلفن ثابت

43 52 907 909

بدون پیش شماره و کد